Corrections (4/1/13)

A story on Sunday's front page about Sen. Mark Begich misreported his age. He is 51, not 50.

A related story about Begich's voting record on Page A-5 Sunday contained an error. The story incorrectly reported that a Washington Post analysis of Begich's record on 34 significant votes showed he voted along party lines twice. The story should have said Begich crossed party lines in those 34 votes twice, both involving amendments that would have advanced the Keystone pipeline.


The Daily News promptly acknowledges and corrects factual errors. If you see one, please call our editors at 257-4304.